2011. június 16.

Kenyérlángos vagy langalló

Ezt a kenyérlángos alapreceptet valahol a net-en találtam, leírtam egy kis fecnire, aztán elhagytam valahol. A töltelék pedig az lett, ami itthon volt; tejfölbe belenyomtam 3-4 gerezd fokhagymát, ezzel megkentem a tésztát (amit nem kelesztettem, csak addig, amíg összemetéltem a rávalókat), és rászórtam házi szalonnát, bolti gépsonka-szerűséget, lilahagymát, újhagymát, meeeeg... (várjatok, megnézem gyorsan a képen, hátha felismerem - múlt héten volt valamikor, már elfelejtettem)...


 ...ja, igen: paradicsom, paprika, sajt. Finom volt nagyon. Most jut eszembe: a receptet le sem tudnám írni, mert - mint mindig - többszörözött adagban készítettem, és a vizet elmértem bele, tehát még szórtam bele egy kis lisztet is jócskán. 


Az a lényeg, hogy nagyon finom, rugalmas, kellően felemelkedett langalló lett belőle, felidézve a vásárok hangulatát (idén is készülök a Művészetek Völgyébe - és Ti?!?).

"...harapok egyet a lángosba..." - bírom Őket:


(Egyébként nem tudom mi történt velem, ez a blog kezd elszállni teljesen más irányba, mint aminek készült; eredetileg 1-2 tortám képét tettem volna csak közzé) :-)   :-)   :-)

2 megjegyzés:

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...