2011. december 11.

Macska-torta

Első faragott-formázott állat-tortám, tartottam is tőle rendesen. Lányom vitte a barátnőjének, Dórinak születésnapja alkalmából, és mivel meglepetésnek szánta, ezért gondoltam, hogy bátrabban elkészítem. Ha elrontom, kap bonbont helyette, úgysem fogja megtudni. Szerencsére vállalható maradt. :-)


Az alapötlet Zatykóné Magditól (FB-n láthatjátok tortáit - érdemes megnézni!) származik, nála láttam hasonlót, és mivel Dóri nagy macska-rajongó, nem volt kérdés, hogy milyen torta készüljön számára.


Látványossága ellenére nem igényel nagy fúrás-faragást. 26 cm-es tortaformából kanyarítottam ki a feje és a hátsója közötti rést, valamint a nyakredőt, és a közepét kellett egy kicsit megformázni. Szemhéja lefelejtődött a nagy kapkodásban, emiatt egy kicsit kifejezéstelen a tekintete :-) Fülek, lábak, és a farkinca Unidecből vannak. Bajusz pedig Lányok gyöngyfűző készletéből került hasznosításra - egy hirtelen ötlettől vezérelve. Sajnos damilt nem találtam.
Világosbarna airbrush-festékhez fehéret tettem, ebből lett a vörös! Ki gondolta volna!? Még jó, hogy nem más szín jött ki, de elég rózsaszín árnyalatú így is - végül is csajnak készült! :-)

5 megjegyzés:

  1. Csodálatos hogy megint mit találtál ki és meg is valósítottad, nem is akárhogy? Nagyon jól néz ki !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! Egy ilyen cicát talán még én is be mernék vállalni. :))) A kis pofáját nagyon jól formáztad meg.

    VálaszTörlés
  3. Ha rózsaszín párduc lehet, akkor macska is!
    Jó lett!

    VálaszTörlés
  4. :-)))))) nagyon egyedi lett a cicusod.
    Amúgy cuki, és látom aktív airbrush használó lettél te is.

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...