2011. december 1.

Sárga rózsás torta

Kedvenc Unokatesómnak (van több Kedvenc is - sőt mind az!)  :-) készült ez a sárga rózsás torta. Anyum megvette a virágot (sárga rózsákat), becsomagoltuk sárga papírba az ajándékot, és sárga üdvözlőkártyát írtunk mellé. Ehhez csakis a sárga rózsás torta hiányzott.

Nem bírtam ki, hogy ne tegyek rá újra gyöngyöket, mert a stílus megkívánta (ezen kívül van több kiló minden színben - hiába, nem tudok ellenállni, mert ha meglátom valahol, muszáj megvennem... ismerős?)
Szóval, gyöngyök maradtak, de ami új, az az arany csillámpor. Igazából még nem tapasztaltam ki a használatát, mert aznap kaptam meg. Nem is mertem túl sokat hinteni  belőle, így csak a torta alsó csücskébe, és a már "csipketerítőre" "lehullott rózsaszirmokra" került. 
Majd a századik csillámporos tortámnál (mert ebből is van 3 szín - életem végéig elég lesz) biztosan tudom hogyan érdemes alkalmazni :-)

Sárga rózsás torta
Boldog születésnapot, Irénke!!!

6 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez az aranypor, úgy feldobja!! Én a fondant különböző változataival vagyok így: most például 3 adag lapul a spájzban, felhasználásra várva, mert nyilván ki kellett próbálnom az elkészítésére vonatkozó újabb recepteket.:) Látom, kint van a karácsonyi koszorú az oldaladon, ha van kedved egy kis karácsonyi játékhoz, szeretettel várlak nálam :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, de elegáns lett, gyönyörűségesek azok a rózsák!

    VálaszTörlés
  3. Csodálatosan szép lett ez a tortád is! Nagyon szép a rózsád boldog szülinapot kívánok az "egyik kedvenc unokatesódnak"!

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusak a rózsáid!! Eleve gyönyörűek, de a színátmenet még dobott rajta, nagyon élethűek lettek! Szép együtt az egész. :)

    VálaszTörlés
  5. Igazán ízléses ez a szivecske! :)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...