2012. február 1.

"Főnyeremény vagyok"! (idézőjelben!)

Ez most nagyon nagyképűnek hangzik, ugye? Pedig most tényleg nem átvitt értelemben, hanem a szó szoros értelmében kell mégiscsak megközelíteni a dolgot.
Elsőre leszögezem, nehogy valaki (aki nem ismeri -sokszor feketébe hajló- humoromat) tényleg félreértse, rettentően megtisztelőnek tartom, hogy az Édes illatok konyhájából Feketepillangó által szervezett, és Homoktorta blog Gabija által megnyert játékban a nyeremény egy része lehetek. A részleteket Náluk elolvashatjátok.
Én is örülök annyira, mint Gabi a nyereményének, hogy benne lehetek a Top12-ben a NAGYOK között, és kiválasztásra került tortám egyik képe a naptárhoz. Nekem ez a nyereményem!
Köszönöm, Lányok!

Kép Feketepillangótól

5 megjegyzés:

  1. Már olvastam a naptárról mindkét bejegyzést. Tetszik a naptár és értékelem a jó hangulatot, amely a készítését és megjelenését körülveszi.
    Neked is gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Megérdemled hogy kiválasztott lehettél mert nagyon ügyes vagy szép munkáid vannak!

    VálaszTörlés
  3. Nekem mindenképpen főnyeremény vagy és nagyon örülök, hogy Feketepillangó is megsejtette, hogy nálam bizony benne vagy a top 10-ben! Köszönöm, hogy benne voltál Te is a szervezésben és nagyon örülök, hogy ezt a tortát választottad! Bár azt kell mondjam, hogy nagyon sok kedvenc tortám van tőled! :)))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Mindenkinek, nagyon kedves tőletek!

    Gabi: viszont! :-)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...