2012. április 20.

Zila-tortaforma bemutatóján jártam...

Épp csak cipőt volt időm felvenni (még jó, hogy nem a játszós melegítőmben voltam), és szó szerint pár perc jó döntéseként tegnap eljutottam a Zila Kávéházba Kricky hívására.
Azért a fényképezőt bedobtam a táskámba; "kitudjamivárott?!"

A bemutatót FarkasVilmos tartotta, éppen ezért szakmailag nem is fogok (-tudok) hozzászólni, Nála mindent megtaláltok, képekkel illusztrálva.... és laikusként mi a véleményem róla (mármint nem Viliről, hanem a Zila tortaformáról)?! Hááát, ha nagy leszek, biztosan veszek magamnak egyet!  Talán a 12
 szeletessel kezdem... aztán a kis kockák is nagyon kreatívan felhasználhatók. . . aztán jöhet a rombuszforma . . . aztán. . . (mire eddig eljutok, biztosan még több lesz kapható)

Azért megmutatom a saját amatőr képeimet is:

Róluk van szó!
Balról jobbra: rombusz, 12 szeletes, kockaforma
Magyarázom...
Mindjárt behúzok egyet! (nem áááám!) ; - )

Ilyenek is születhetnek belőle
...meg mignon is
Bármivel megtöltheted "őket"


Kaptunk egy kis előételt is, ami ugyanebben a formában készült sós falatkák voltak, májkrémes, illetve spenótos krémmel (csak tipp) töltve:

: - )
A "főétel" ez a (szerintem 12 szeletes formában készült) harcsapaprikás. (Legalábbis ennek tippeltük). Naggggyon finom, még ha nem is találtuk el, hogy mit ettünk!!
Az alapja grízes-kapros tésztaszerűség volt, a mélyedésben pedig a halpaprikás. Hmmmm.....
Ezek pedig a desszertek, amiket megkóstoltunk:
A bemutatón pillanatok alatt ez készült. Felismeritek? Ez sima, mezei TÚRÓGOMBÓC (túrókocka?)!
Mákosguba!
Túrógombóc mákosgubával
: - )
Nem túl esztétikus fotó . . .
na, de valahogy meg akartam mutatni mi van benne
Szép, elegáns környezet kívül-belül:





Ezek pedig már a cukrászda részlegében készültek:




Ország tortái előző években: Szatmári szilva, és Pándi meggy


KIEGÉSZÍTÉS:
2012. június 6.

Vilinél megtalálhatjátok a videót a bemutatóról blogján, vagy pedig a Youtube-n, IDE kattintva.

(1:27-nél és 9:39-nél egy-egy pillanatra én is feltűntem a háttérben)   :-)))

4 megjegyzés:

  1. Hát rengeteg gyönyörűségben volt részed tegnap!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szép is volt, finom is volt!

      Törlés
  2. Vettél formát is? Nekem van egy 12 szeletes tortaformán, de nem igazán tudom "kihasználni" ismeretek híján:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem vettem, pedig nagyon akartam! (Csak az kevés!) :-)
      Majd egyszer...talán...
      Nagyon tetszik, annyira finomakat (és főleg szépeket) lehetne belőle készíteni.
      Receptem fentiek miatt nincs is hozzá! :-)

      Törlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...