2012. április 20.

Zila-tortaforma bemutatóján jártam...

Épp csak cipőt volt időm felvenni (még jó, hogy nem a játszós melegítőmben voltam), és szó szerint pár perc jó döntéseként tegnap eljutottam a Zila Kávéházba Kricky hívására.
Azért a fényképezőt bedobtam a táskámba; "kitudjamivárott?!"

A bemutatót FarkasVilmos tartotta, éppen ezért szakmailag nem is fogok (-tudok) hozzászólni, Nála mindent megtaláltok, képekkel illusztrálva.... és laikusként mi a véleményem róla (mármint nem Viliről, hanem a Zila tortaformáról)?! Hááát, ha nagy leszek, biztosan veszek magamnak egyet!  Talán a 12
 szeletessel kezdem... aztán a kis kockák is nagyon kreatívan felhasználhatók. . . aztán jöhet a rombuszforma . . . aztán. . . (mire eddig eljutok, biztosan még több lesz kapható)

Azért megmutatom a saját amatőr képeimet is:

Róluk van szó!
Balról jobbra: rombusz, 12 szeletes, kockaforma
Magyarázom...
Mindjárt behúzok egyet! (nem áááám!) ; - )

Ilyenek is születhetnek belőle
...meg mignon is
Bármivel megtöltheted "őket"


Kaptunk egy kis előételt is, ami ugyanebben a formában készült sós falatkák voltak, májkrémes, illetve spenótos krémmel (csak tipp) töltve:

: - )
A "főétel" ez a (szerintem 12 szeletes formában készült) harcsapaprikás. (Legalábbis ennek tippeltük). Naggggyon finom, még ha nem is találtuk el, hogy mit ettünk!!
Az alapja grízes-kapros tésztaszerűség volt, a mélyedésben pedig a halpaprikás. Hmmmm.....
Ezek pedig a desszertek, amiket megkóstoltunk:
A bemutatón pillanatok alatt ez készült. Felismeritek? Ez sima, mezei TÚRÓGOMBÓC (túrókocka?)!
Mákosguba!
Túrógombóc mákosgubával
: - )
Nem túl esztétikus fotó . . .
na, de valahogy meg akartam mutatni mi van benne
Szép, elegáns környezet kívül-belül:





Ezek pedig már a cukrászda részlegében készültek:




Ország tortái előző években: Szatmári szilva, és Pándi meggy


KIEGÉSZÍTÉS:
2012. június 6.

Vilinél megtalálhatjátok a videót a bemutatóról blogján, vagy pedig a Youtube-n, IDE kattintva.

(1:27-nél és 9:39-nél egy-egy pillanatra én is feltűntem a háttérben)   :-)))

4 megjegyzés:

  1. Hát rengeteg gyönyörűségben volt részed tegnap!

    VálaszTörlés
  2. Vettél formát is? Nekem van egy 12 szeletes tortaformán, de nem igazán tudom "kihasználni" ismeretek híján:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem vettem, pedig nagyon akartam! (Csak az kevés!) :-)
      Majd egyszer...talán...
      Nagyon tetszik, annyira finomakat (és főleg szépeket) lehetne belőle készíteni.
      Receptem fentiek miatt nincs is hozzá! :-)

      Törlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...