2012. május 13.

Menyasszonyi torta II.

Alig vártam már, hogy újra menyasszonyi tortát készíthessek! El is jött ez a nap, duplán! Ugyanis egyszerre két menyasszony tortáját készíthettem el (a harmadikat sajnos nem mertem bevállalni, még akkor sem, ha nem megy férjhez senki a családból újabb egy/több évig).
Tesóm barátnője vitte a menyasszonynak ezt a meglepi tortát egy kisebb családi esküvőre, és az első ilyen tortámat látva ezt is fehérre kérték fehér rózsákkal, romantikus stílusban.
Az idei év egyik legmelegebb napja volt természetesen, úgyhogy a tortázósok számára nem ismeretlen módon, úgy tudtam csak elkészíteni a virágokat, hogy szinte minden egyes sziromnál külön nyitogatnom kellett a hűtőt, hogy ne olvadjon szét a kezemben.

Hófehér menyasszonyi torta






9 megjegyzés:

  1. Csodaszép, letisztult torta! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Rendkívül elegáns! Ha most mennék férjhez ilyen tortát szeretnék. :))))

    VálaszTörlés
  3. márti! ez megint hihetetlenül szép lett! egyszerű, elegáns és gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon elegáns, látom te sem tettél rá nászpárt. Én pont a hó végén fogok készítani egy esküvőit, amire mindenképp ragaszkodtak a nászpárhoz... Majd meglátjuk, de a te vonalvezetésed jobban tetszik :))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, tetszett mindenkinek élőben is!

    Tejszínhab: a másikon lesz nászpár! Hamarosan . . .

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép lett mind a kettö esküvöi torta:))))) imádom a stilusod:)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...