2012. június 21.

Rózsaszín-fehér lepkés-virágos torta







9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :-),Márti a gyöngyöket,hol szoktad vásárolni ha nem titok,láttam már többször is,hogy egy azonos színű más más mérettel?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kis elegáns igazi lányos torta! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, örülök!!!

    Ditta: a gyöngyöket ott veszem, ahol épp meglátom. Szinte egyet sem hagyok ott :-) Ezek közül pl. a rózsaszín az színezett cukor (Tatán a cukrászati kereskedésben vettem) a pici apró fehér pedig szlovák szerzemény. Azt még tavaly vettem, lehet, h. valami téli kollekció része volt, mert 4 féle apróság volt benne (pici gyöngy, nagy gyöngy, csillag, szívecske - mind fehérben). Ritkán járok arra, küldjek Neked ha még kapható?!

    VálaszTörlés
  4. Márti hát azt nagyon megköszönném,én is szoktam mindig nézegetni amerre járok,meg Vaterán szoktam vásárolni,ott van olyan színezett cukorka is több színben,de ezek a fehér különféle méretű gyöngyöket ,egyben nem nagyon tudok venni,a Sőreginél elvileg majd lesz valamikor,ami egybe van egy színű és más méretűek.:-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen Mindenkinek!!! :-)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...