2013. február 2.

Esküvő kiállítás, Tata, 2013.

Érdekes módon, amíg "férjhezmenős-korú" voltam, soha nem jártam esküvő kiállításon. Most, hogy már "kinőttem" ebből (bár ki mondta, hogy a férjhezmenésből ki lehet nőni? ...bár idővel bölcsebb lesz az ember...), egyre többet járok. Tavaly voltam Győrben, Komáromban, idén pedig Tatára jutottam el.

Egy kedves ismerősöm hívott el oda, mivel érdeklődési körünk, hobbink sok ágon összefut. Ő ugyanis sminkes és makeup-artist. Hogy mi a közös vonal? Hát, az air-brush! Ő arcokat "fest" így, én pedig néha-néha tortákat.

Kitérőként: hoztam egy pár képet (mobiltelefonnal fotózva, bocsi!). Igaz, torták nem voltak sajnos, mert a rendezvény több helyen is zajlott, és oda már nem jutottunk el 2 lánykám legnagyobb sajnálatára (Ők már majdnem-férjhezmenős-korúak, de a csokiszökőkút jobban érdekelte volna őket).
Pedig nagyon szerettem volna megnézni Lengyel József (Év Cukrásza) tortáit közelről!

Úgy látom laikusként (elnézést, ha nem mondanék pontos szakmai információt, de ez csak a saját véleményem-meglátásom), hogy stílusban a vintage nagyon előtérbe került. Amolyan régies, de nem is retrónak mondanám, hanem olyan múltszázad-beli romantikusnak, talán kicsit giccsnek. Nekem mindig is tetszett ez a "hatás"; rózsák-virágok-csipkék-fodrok. Csak olyan finoman, mert ezt is el lehet túlozni!
















Ruhákban pedig jön a színes! Itt épp pinkes-rózsaszínes árnyalatban láthattuk, de a piros is hódít(-ani fog). A fehér jelentésének a mai világban már nincs értelme, így legalább minden menyasszony adhatja magát a színeken keresztül is. Persze, az sem elhanyagolható tényező, hogy nem mindenkinek passzol a fehér a bőre/haja színéhez sem. (Már csak a konzervatív rokonok "nézésével" kell számolni ebben az esetben.)
Stílusban pedig fodrok-abroncsok-húzott/ráncolt részek, "hercegnő"-módon (na, azért annyira mégsem!).


Itt pedig Annamari munka közben (ha értenék az esküvői sminktrendekhez, írnék valamit...de nem!) Egy picivel design-osabb a kompresszora, mint az enyém, először észre sem vettem a "kincsek" között. Azért leírom, hátha valaki még nem hallott róla: szórópisztoly segítségével viszi fel a sminket a "páciensre" (itt a képen éppen nem!) Sokan egyébként értetlenül néznem rám is, amikor megemlítem, hogy ezzel az eljárással festem a tortáimat. Ha egy tortát lehet "fújni", arcot miért ne lehetne?!






...és, hogy tortáról is legyen azért szó: vittem egyet a "Legszebb Menyasszony Team" (sminkes, fodrász, fotós, esküvői ruhaszalon) részére, a saját logójukkal díszítve. Sok dolgom nem is volt az ötletelés terén, egy az egyben kézzel (vagyis ecsettel) ráfestettem fekete ételfestékkel a mintát. Az oldalára pedig - az új stílusárnyalatot hozva - csipke került (na jó, bevallom; véletlenül! Úgy látszik, elmehetnék stílusalkotónak, hehe).

Esküvő kiállítás, Tata 2013.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a tortád :) esküvő kiállításra szívesen elmennék én is :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Millye! Minden év elején sok helyen tartanak, csak nem reklámozzák eléggé.

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...