2013. február 9.

Házi készítésű cupcake-torony - tapasztalatok (2. rész)

Előző bejegyzésemben házilag, minimális anyagköltséggel, saját kezeimmel gyártottam le egy cupcake-tornyot. 

Mint ígértem, jön a használhatósági-tapasztalatom: csak egyenlő súlyelosztással rápakolva terhelhető ebben a formájában! 

Ezt a pár darab sütikét (szám szerint 24 db mini muffint) biztonságosan megtartotta, de ha többet pakoltam volna rá, már a felső szint a többletsúly irányába dőlt volna. Egyenletesen pakoltam rá, igaz, a gyerekek (és felnőttek) nem úgy szedegették le róla a rakományt, hogy mindig egyenlően maradjanak rajta sütik a súlyelosztás végett. Ennyit kibírt, de átalakítom arra, ami már az első ötletem is volt: egy (bab)konzerv (tapétával bevont) dobozát helyettesítem a középső papírrúddal. (Persze kidobtam, úgyhogy várhatok egy újabb adag mexikói chilis-babig.) Esztétikailag ugyan nem lesz ilyen kecses, de a strapát jobban fogja bírni.

Bevetésen (ugyanis ovis farsangi bálba vittem őket) is le akartam fényképezni, de mire elővettem volna a gépet, eltűnt az összes! (mármint a süti)

Képi bizonyítékok:
Cupcake-torony házilag


Cupcake/muffin

Cupcake recepje IDE kattintva, vagy lent a címkéknél cupcake/muffin címszónál található több változatban.

Bátor voltam, mert egy másik - számomra - új dolgot is kipróbáltam; a SÜTINYALÓKÁT (cake-pops). Nem valószínű, hogy sokszor lesz még ilyen alkalom, bár ha utánanéznék a hivatalos készítési módnak, lehet, hogy gyorsabban haladnék.

Ez lesz a következő bejegyzés!

6 megjegyzés:

  1. Fenomenális! :) Sütinyalókát még nem készítettem de szívesen kipróbálnám, alig várom a bejegyzésed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A sütinyalókát meg ki kellett próbálnom. Muszáj volt! :-)

      Törlés
  2. Nem csodálom ha pillanatok alatt elfogytak a muffin-ok!! Köszi, hogy megosztottad a tapasztalatokat a tartóról és figyelem majd, hogy miképp válik be az új ötleted a konzervvel! :)))
    A sütinyalókákat szintén várom, nálam épp folyik egy játék ebben a témában, csatlakozz velük ha van kedved!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      (Egy nagymama még le is fényképezte. Akkor ez jót jelent, nem?!)
      Megyek Hozzád, megnézem!

      Törlés
  3. Már megcsodáltam a cupcake-tornyot, csak most érek rá megdicsérni:-) Egész helyes, és eredeti! Jó, hogy megosztottad a tapasztalataidat! Így, ha nekiállok, vaskosabb lába lesz:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várom én is a Tiédet! Majd megmutatod?!? :-)

      Törlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...