2013. március 18.

Angry Birds - 7. születésnapunk

Angry Birds
Mérges madarak - szellem madár

"Szellem-madár vagyooook!!! Háááááá..."

Soha nem értettem azokat az anyukákat, akik a gyerekeiknek félelmetes/ronda tortákat készítettek/készíttettek.

Már értem!

Nagy a nyomás; ha gyerek ilyent kér, hát legyen ilyen.

Az oviba is mérges madár készült (új, fertőző mánia a csoportban), itthonra is ez kellett. Mondhatnám, szerencsém volt. Karácsonytól egészen idáig tartott a traktor (John Deere)-mánia, hááát, azt aztán végképp nem szerettem volna csinálni! Igaz, még nem is próbáltam, de nem erőltettem a dolgot!

Namármost, milyen legyen, hogy ne legyen szabványos (pedig annak kell lennie, hiszen attól felismerhető!). A hasonló néven futó matricagyűjtős albumban vannak ezeknek a madaraknak szellem-változatai is (de az is lehet, hogy azért fehér, mert éjszaka van, és a sötét háttérben a sötét madárnak nem lenne értelme). Nem is számít igazán, de egyedi ötletnek megfelelt. Ilyent még biztosan sehol nem látott/csinált senki!

Árnyékokat festettem rá, a csőrére pedig szintén a gyerkőc hívta fel a figyelmemet, hogy fekete ráncokat-barázdákat kell belehúzni-ráfesteni, hogy félelemtől reszkető legyen. Hát legyen! Elvégre ez az Ő 7. születésnapi tortája!

(Belseje abszolút csoki: csokis piskóta, párizsi krém.)

16 megjegyzés:

  1. Szerintem vannak ezért durvább figurák is, amiket simán kérhetnének a gyerekek! Nagyon jó lett a torta és milyen csodásan-csokis a belseje! :))) Isten éltesse a Szülinapost!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy láttam már én is durvább tortákat, ez egy szolíd, 7 éveseknek való változat.
      Köszi Zsuzsi!

      Törlés
  2. isten éltesse a 7 évest!
    nagyon tetszik, a torta. faragtad v. valami félgömb edényben sütötted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi!
      Is-is! Félgömb tálban sütöttem, aztán kicsit megfaragtam. Nem is volt olyan nehéz burkolni, mint előtte gondoltam.

      Törlés
  3. Boldog születésnapot a kisfiadnak! A torta fenomenális lett! És igen, nagy a nyomás a gyerekektől. A nagylányom kitalálta hogy a 21. szülinapjára zombis tortát kér :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Millye, átadom! :-)
      Kíváncsian várom a Zombidat!!! :-)

      Törlés
  4. Hú, ez tök jó! :D Már nem nagyon lehet mit kihozni a témából tényleg, de szellem-madarat még nem láttam, Bendinek is nagyon bejött! Csudafinom lehetett így extracsokisan! :

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a legjobb elismerés, ha egy gyereknek tetszik. Az enyém is szokta zsűrizni a Ti tortáitokat. Talán a virágosokat "nem veszi észre" annyira, de a különlegesre Ő is felfigyel.
      Még szokta is mondani: írd oda, hogy jó a torta! :-)

      Törlés
  5. Jaj, nagyon jó. Mindent a gyerekért egyébként. :) Én is hasonlóan szoktam eljárni, amikor megpróbálom lebeszélni a fiamat, várok, aztán amikor már közel az időpont, terelek, bár legutóbb megkaptam, hogy "Anya, süket vagy??? Én nem kutyás tortát mondtam!". 5 éves. Mi lesz később? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Később?! Még "JOBB" ötletei lesznek, majd meglátod!
      Egyébként akarva-akaratlanul a tortás anyukák gyerekei sokkal kreatívabb kitalációkkal állnak elő. Mert Ők is meg vannak "fertőzve" :-)

      Törlés
  6. Szuper lett a ráncos csőrű szellemmadarad!
    Sok boldog szülinapot kívánok a fiadnak, sok szép anyukája által készített tortával!

    VálaszTörlés
  7. Jajjdenagyoooon jó lett! Ádikának boldog születésnapot!! Nagyon cuki a tortával! (és nem is olyan nagyon félelmetes ez a torta...)

    VálaszTörlés
  8. Isten éltesse a Fiad! :) A torta nagyon jó lett, gratulálok!! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi szépen Marisz, Kricky, Csilla!!!

    SAJNOS nem lett félelmetesebb!!!! :-D

    VálaszTörlés
  10. Isten éltesse a Fiadat, már nagylegény! És az anyukának még egy aranyérmet részemről is!! Csodálatosak a tortáid! Gratulálok!!! Ha a szomszédomban laknál Márti, Tőled rendelném a tortákat!!Bizooony!! Sajnos, csak csodálni tudom őket!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jucika! Szomszédok vagyunk, nem? A szomszéd országban laksz! :-) Sajnos, tényleg messze egymástól, de ha arra járok (még soha nem volt ilyen) feltétlenül vinni fogok egy tortát Neked!
      Nagyon aranyos Tőled! :-)

      Törlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...