2013. március 3.

Figurák - méhecske és katicák

Méhecske figura

Katica figura
Szomszéd nénink rutinos tortasütő, de csak hagyományos tortákat készít a Családja számára. Figurát még nem gyártott, ezért besegítettem neki ezekkel a cukiságokkal. Lassan 2 éve tortázok, de eddig nem éreztem rá a figurakészítés ízére. Ez a méhecske meghozta az áttörést. Remélem, ez így is marad, mert volt, hogy inkább viccesek, mintsem helyesek-eredetiek voltak.

A méhecske szemeit ecsettel, ételfestékkel festettem, többi alkatrészét pedig gyurmáztam. A katicáknál pedig arra törekedtem, hogy mindegyiknek egyedi arca legyen.

7 megjegyzés:

  1. Milyen édes a méhecskéd! :) Olyan Maya-szerű :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek!!! Bár szerintem eddig sem panaszkodhattál a figuráidra...:)

    VálaszTörlés
  3. De jó! Szuperek lettek! :))

    VálaszTörlés
  4. Jaj de szuper figurákat készítettél! A méhecske a kedvencem! Olyan kis cukiiiii :) A figurák készítésénél nálam az állatkák megformázása az egyszerűbb. Ha ember figurát kell csinálnom arra mindig rágörcsölök...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett a méhecskéd, a szemkidolgozás különösen tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen!
    Ez kivételesen nekem is tetszett! Ez (Ő) olyan kis cuki lett tényleg.

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...