2013. március 25.

Margarétás-pipacsos torta

Margarétás-pipacsos torta



B. B. nagyon ügyes, kreatív csaj. Gyönyörű virág- és ajándékboltja van, és "mellesleg" fotóműterme. Esküvőket is fotóz, tehát sok (menyasszonyi) tortát is lát, épp ezért magas volt a mérce, hogy megfelelőt csináljak Neki születésnapjára. Bár biztos elfogultak velem kapcsolatban, mert egyrészt; unokatesóm, másrészt; eddig minden tortám tetszett nekik. Főleg Anyukája nagy "rajongóm", (Neki készült a fehér szíves-zöld orchideás tortám is).

Egyértelműen a "virág"-témát választottam, pedig lehetett volna fényképezőgépet is akár, de azt majd legközelebb. Nagy a család, egész évben van születésnap, többször is!

Soron következő tortám B. tesója kislányának készült (még január végén) hamarosan hozom!
A nagyobbik kisfiának pedig egy békát gyártottam a napokban, az is jön!


10 megjegyzés:

  1. Csodálatos,a virágosak az én kedvenceim is,ez annyira élethű,illik egy virágboltosnak!

    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, biztos vagyok benne, hogy senki nem talál benne kivetnivalót! :)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen gyönyörű! Kíváncsian várom a kislánynak készült remekművedet is! :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira élethűek a virágok! :)

    VálaszTörlés
  5. Hű, de szép! Gyönyörű virágok, és finom harmonizáló színek! Imádom a zöldet, a reménység színét!

    VálaszTörlés
  6. nagyon érdekesek a virágok! ilyet még nem is láttam tőled! nagyon.nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen Mindenkinek, örülök, hogy tetszett!
    Igazából (ritkán mondok/írok ilyesmit) meg voltam vele elégedve. :-D

    VálaszTörlés
  8. Meg is lehetsz elégedve, ez gyönyörű! :)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...