2013. május 30.

Barna szívtorta halvány orchideákkal

Hasonló, orchideás tortát készítettem már, de mivel két egyformát nem készítek egy egy picit azért más lett. Vagyis teljesen más, mégsem tagadhatom le, hogy én csináltam (ezt mondják azok, akik már látták pár tortámat), rajta van a "kézlenyomatom" (ez minden értelemben). 
Úgy látszik a kezem nem tud mást. 
Néha vagyok úgy, hogy nincs ötlet a fejemben, ilyenkor a kezem összehoz valamit.
Ilyen árnyalatban nem készítettem orchideát sem, most megpróbáltam.

Nagynénémnek, Katókának vittük születésnapja alkalmából.



9 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Katókát sokáig!
    Meg téged is, hogy még sok ilyen szép tortával örvendeztethesd meg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a nevében is! Biztos örülni fog, ha megtudja, hogy a Tortás Blogbarátnők üzenik! :-)

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a két árnyalat, és az orchideáid... odavagyok :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, nagyon szeretem a tortáidat, mert ízlésesek:) Az orchideáktól én is elolvadtam:)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű az egész, úgy ahogy van! Az orchideát megtanítod nekem? :) Évi

    VálaszTörlés
  5. Mintha valódi orchideák lennének a tortán, nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  6. Csodaszép! Az orchideáidat meg imádom ♥

    VálaszTörlés
  7. Ez annyira "M@rtis" torta!:) Gyönyörű ez a barna szín! Na meg a virágok!!!!

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...