2013. május 14.

KUKTAKÉPZŐ COOLKONYHA - Popcake készítés


Hétvégén egy igen megtisztelő Feladatban lehetett részem: meghívást kaptam a győri Kuktaképző sütő-főzőklub Coolkonyhájának háziasszonyi tisztjére a Hobbicukrász Hétvégék keretén belül.
Sütinyalókákat készítettünk az első alkalommal, mert persze lesz még több lehetőség is!
Nagyon jó volt! Nagyon jól éreztük magunkat! Nagyon...

... semmi nem úgy indult ezen a napon, mint szerettük volna (hát...izé...nem is én lennék...). Azzal kezdődött, hogy az ébresztőórámat vasárnap helyett szombatra állítottam be. A többi sütögetés valóban szombaton lesz! Talán ezért...
Azért felöltözni, és pár alapvető dologra még volt időm, mert "csak" 1 órácskával aludtam többet a kelleténél. Szerencsémre este mindent bekészítettem, így ugrás a kocsiba. Ugye, mondanom sem kell, hogy az összes piros lámpát, az összes vasúti sorompót elkaptam, ráadásul az eső is esett. Minden hátráltató tényező ellenére a 40 perces utat sikerült 28 perc alatt teljesítenem, hiába, nah' számomra nem volt akadály! Pedig a reggeli kávém is kimaradt, a reggeliről nem is beszélve.
(Csak, hogy megvédjem magamat: soha nem szoktam elkésni - na jó, néha előfordul "nemolyanfontos" dolgokban - sehonnan.)

Adriennel, a Kuktaképző tulajdonosával egyszerre értünk oda, aki sápadtan, remegő lábakkal várt. Na, nem az izgalomtól, hanem az előző nap benyelt vírus miatt (az a csúnya, semminemmaradmegbennem-negyereközelebb-típusúval), így rögtön be is dobott a mély vízbe; egyedül kellett helytállnom.
Szerencsére - idő hiányában - nem volt időm izgulni, a Lányok nagyon aranyosak voltak, nagy kreativitással rendelkeztek, és lelkesen gyártották a popokat. Igazán nem volt Velük nehéz dolgom. 
(...és mennyivel könnyebb így süteményt gyártani, hogy "Te üsd le a tojásokat, Te mérd ki, Te keverd össze... hogy én ezt itthon miért nem bírom alkalmazni?! Könnyebb lenne az életem!)
Képeket a Kuktaképző Facebook-oldalán nézhettek még.

Legközelebb 2 hét múlva találkozunk, a téma a 

CUPCAKE, MUFFIN, TÜNDÉRTORTA 


lesz!

Sok szeretettel várunk még pár Bátor Jelentkezőt. Sok hely nincs, ezért időben jelezzétek az alábbi elérhetőségeken (a fenti linkek bármelyikén), vagy:

e-mail-ben: kuktakepzo@kuktaklub.hu 

 telefonon: 30/560-7064

Kuktaképző honlapján: http://www.kuktaklub.hu/tortadiszites/

Fénykép
Fénykép
Fénykép


2 megjegyzés:

  1. Amilyen rosszul indult a napod olyan szuper lehetett ez a nap :) látom a jókedvben nem volt hiány :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt a csapat! Ügyesek voltak a Lányok!

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...