2014. augusztus 12.

Díj - nem csak virtuálisan

Mostanában lecsengett a díjkiosztók időszaka a Bloggerinák között - vagy csak én nem voltam túl aktív itt manapság, ami tény -  és emiatt nem vettem észre.

Kitartásom csökkent (okom is megvolt rá), tortáim sincsenek annyian, a krónikus időhiányról nem is beszélve, MÉGIS örültem ennek a díjazásnak, a díjkiosztó személyisége és kreativitása miatt.

Ő egy HIÁNYPÓTLÓ ezen a területen, nem csak esztétikailag, hanem tartalmát tekintve is - az édességei vonatkozásában. Olyan - nem mellesleg szépséges - desszerteket, süteményeket, tortákat alkot, amit be tudunk illeszteni a diétánkba, legyen szó szénhidrát-, paleo- diétáról, vagy az egészséges életmódról. Mindezt hitelesen, saját tapasztalatain alapulóan, gyönyörű (saját) fotóin megjelenítve, és nem divatos hóbortként, hanem a mindennapi táplálkozásba beiktatott életmódjaként.

Ő Évi, a "Torta természetesen" weboldal háziasszonya. Köszi, hogy rám gondoltál (én már rég elfelejtettem volna magamat a helyedben .... de Te tudod.... hehehe - még szerencse, hogy érti a vicceimet!)

Játékszabályok:

  1. Nevezd meg, akitől kaptad és köszönd meg neki!
  2. Ismertesd a szabályokat!
  3. Válaszolj az általa feltett kérdésekre!
  4. Jelöld meg azokat a blogokat (5-11 blogot), akiknek továbbadod a díjat!
  5. Tedd fel a kérdéseidet!
  6. Értesítsd a blogokat arról, hogy díjat kaptak tőled!


Évi kérdéseire válaszaim:

1. Ha lenne egy képesség, amivel egy jó tündér megajándékozna, mi lenne az és mit kezdenél vele? 
Egy? Akkor az, hogy az első kívánságom után kérhessek még egyet! 
Komolyan pedig: ha egy varázsütésre segíthetnék a hozzám közelállók minden problémáját megoldani.(na', ez olyan lett, mintha egy kis óvodást kérdeztél volna a témáról).
A többi meg ez után szépen, sorban....

2. Miben méred a blogod sikerét?
Mééér'? Sikeres a blogom?
Mostanában eléggé visszaesett a nézettség; a napi 600 körüli oldalletöltés megcsappant. Ez nem tudom, minek köszönhető; nyár van ugyan, de azt gondolom, hogy a Facebook-ról történő aktivitásom csökkenése miatt is előfordulhat.
De!
Ez siker nekem, hisz' annak idején nem gondoltam volna, hogy a családtagjaimon kívül (és magamon kívül; mert receptek mentése céljából készült a blog) más is fogja olvasni.
Persze, van célközönség, és vannak "megrögzött, visszatérő rajongóim", de velük általában személyesebb kapcsolatot is kialakítottunk, ezért nem feltétlenül a blog miatt térnek vissza újra és újra.

3. Vannak céljaid a blogoddal, vagy a cél csupán az írás maga?
Célom nincs, illetve elérte küldetését, mint ahogy az előző pontban már említettem. Feltöltöm azt a pár receptemet, amit érdemesnek tartok megörökíteni a későbbiekben (magamnak), esetleg írok hozzá valamit.
Egyébként - most, hogy említed - szeretek írogatni (nem tudok), csak aztán pár hónappal később elszörnyedek; ezt a hülyeséget én írtam?!
Ennyit az írásról.

A díjat szeretném továbbadni 3 olyan - általam személyesen is ismert, és bloggal is rendelkező - tortázós ügyeskének, mint 
Jucus, akinek tortázós munkásságában egyetlen hiba van; az önbizalom-hiány! Hajrá Jucus, én Neked drukkolok!

Noémi, akihez nézzetek be, és mindent érteni fogtok. MINDENT!

Heni pedig a tortái mellett ízléses, egyedi ékszereket is készít.

.....jajjjj nekem, már egy hete írom ezt a bejegyzést......

Szívem szerint sokkal több embert díjaznék, mert nagyra tartom a munkáját, de a legtöbben már meg is kapták, és ebbe a kategóriába - hogy személyesen is ismerem és blogja is van - csak ez a három ember tartozik. Ám ez nem kikötés a díj továbbadásában!


A végén pedig jöjjenek a kérdések:


  1. Vannak nehéz pillanatok (napok) a tortázásban, amikor azt mondod: "soha többé torta!" ?
  2. El tudnád képzelni az életedet, munkádat úgy, hogy ezentúl csak a tortákkal foglalkoznál?
  3. Ha nem torta, akkor mi lenne az, amivel még szívesen foglalkoznál/foglalkozol?

Blogtulajdonosokat értesíteni fogom!


-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o

KIEGÉSZÍTÉS (mely nem a "díjátadó" részét képezi!)

KÉPZELJÉTEK! Elkezdtem írni ezt a bejegyzést a múlt héten, és hétvégén abban a meglepetésben volt részem, hogy pár barátnőm ("véletlenül" tortáznak) meglátogatott, köztük a fent említettek közül ketten is! Jucus meglepetés-szerűen állított be, Noémit pedig az ablakból láttuk meg. 

... és még mondja bárki, hogy nincsenek véletlenek...!   (Évi, de kár, hogy Te messze vagy!)


(Noémi, Zita, Jucus, Zsuzsi, Márti)

3 megjegyzés:

  1. Meghatódtam... Tényleg. Pedig a rám vonatkozó szavaktól nem szoktam, ellentétben, ha a fiamról van szó. Nagyon köszi Mártika. Mellesleg, aki megismeri a blogodat (és van olyan szerencsés, hogy mellette még téged is), az nem felejt. Pláne ha innen indul és az Ízek-torták és más állatfajták alkotásain nevelkedik. Ahol nevelkedünk, oda pedig mindig jó visszatérni. Pláne ha a hely is mindig szépül...

    VálaszTörlés
  2. Kösziiiii! Majd megírom ;-) Amint lesz pár szabad órám :-DDD

    VálaszTörlés
  3. Megtiszteltetés, hogy rám is gondoltál és hogy személyesen is ismerhetlek. Mentoráltadnak lenni, pedig külön öröm ;) Igyekszem minél hamarabb megírni :)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...