2011. július 12.

Nachos / tortilla

Néha (vagyis inkább sokszor, sőt, mindig) szenvedek attól, hogy nincs itthon "rágcsa". Vagy sós, vagy édes. Ami éppen nincs, az kéne. Ez sem egy túl gyors megoldás "vészhelyzet" esetére, de annál finomabb (és egészségesebb, mert nincs benne semmi ehetetlen adalékanyag)!

A tortilla alapötletét még tavasszal Tücsökbogárnál láttam, (és azóta készültem rá, csak valamiért mindig elmaradt) ezért gyorsan megkerestem.

Tortillachips 

A tortilla hozzávalói:
  • 10 dkg rétesliszt
  • 10 dkg finomliszt
  • 10 dkg kukoricaliszt
  • 1 teáskanál só
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 2 dl víz
  • 2 evőkanál olívaolaj

Összegyúrtam, pihentettem, 8 részre osztottam, átgyúrtam, már nem pihentettem (pedig kellett volna), pizzavágóval egyenlő cikkekre vágtam, teflonban zsiradék nélkül sütöttem (ez őszintén szólva, nem biztos, hogy használt neki - mármint az edénynek).

Hozzá mártogatósnak sajtszószt készítettem besamelből, amibe többféle sajtot reszeltem, és sóval, borssal ízesítettem.

Finom, finom, finom!
Kevés, kevés, kevés!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...