2011. július 30.

Narancsos-mákos korongok

Kedvet kaptam a csokis grillázsos ropogós kekszhez, ezért fellapoztam a Nők Lapja Konyhát, és megláttam a recept mellett lévő másik gusztusos keksz fotóját. Kísérletező kedvű vagyok, ezért inkább arra esett a választásom. Hátha ez is finom lesz - mert a másik nagyon ízlett - hiszen nagyon hasonló a hozzávalók listája. Finom, finom, de ha vajjal készül, sokkal jobb lesz a tésztája.

Ilyen lett:
Narancsos-mákos korongok
Kevés mákkal:
Több mákkal:

Recept:
  • 20 dkg liszt
  • 14 dkg Rama margarin
  • 8 dkg porcukor
  • 1 tojás
  • 8 dkg porcukor
  • 5 dkg kandírozott narancshéjkocka (nekem vegyes)
  • 5 dkg mák

Összeállítjuk a tésztát, rudat formálunk belőle, kicsit berakjuk a hűtőbe, hogy könnyebben szeletelhető legyen, fél cm-es karikákra vágjuk, felületét megkenjük vízzel, megszórjuk mákkal, kandírozott gyümölcsöt teszünk rá, megsütjük 180 fokon 15 perc alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...