2011. szeptember 9.

Kókuszos linzer

Kókuszos linzer


Folytatom a sütést - majd a beszámolót - azokkal a sütikkel, amiket gyerekkoromban nagyon szívesen ettem, de legalább 20 éve nem is találkoztam vele.
Első sütésem a sajtos pogácsa volt, és ez a kókuszos linzer lett a következő a sorban. 

  • 40 dkg liszt
  • 1 cs. margarin
  • 7 dkg porcukor
  • 4 tojássárgája
  • reszelt citromhéj
  • 1 sütőpor

Fentieket összegyúrjuk, ha kell bele, pici tejet még tehetünk, ujjnyi vastagra nyújtjuk, pogácsa-, vagy cifra szaggatóval kiszúrjuk. Egy pár darabkát a gyerekek kedvéért lepkemintásra szaggattam.

  • 4 fehérjét
  • 30 dkg cukorral gőzön felverünk, majd hozzákeverünk
  • 1 cs. (én 10 dkg-osat vettem) kókuszreszeléket, és ráhalmozzuk (nyomjuk) a tésztákra
  • a tetejére apró kockákra vágott zselécukrot teszünk,

és így megsütjük az egészet.

Ezt az utolsó információt már a sütés másnapján kaptam meg Anyumtól, mert én külön megsütöttem a tésztát, majd ráhalmoztam a habot, aztán vártam a feeling-et, de nem jött. Hát ezért! Hiányzott a sült hab íze! Még jó, hogy utólag megtudtam, és feljegyezhettem, mert legközelebb úgy készítem. Azért nem lett rossz, csak nem az a jellegű süti lett belőle, amire emlékeztem.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, szeretem a habos linzereket is! Nézz be hozzám, egy meglepi vár! :)

    VálaszTörlés
  2. Márti, szeretnélek meglepni egy díjjal, nézz be hozzám kérlek! :)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...