2011. szeptember 11.

Túrós zebratorta

Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt. Barbinál fedeztem fel ezt a túrós zebratortát, és mivel volt épp aznap lejáró túróm, gyorsan le is gyártottam - családom nagy örömére.

Túrós zebratorta

Nála megtaláljátok a pontos leírást, nem szaporítom itt a szót feleslegesen. Annyit azért hozzáteszek, hogy én 26 cm-es formában készítettem, mert 17-es nálam a következő kisebb méret. Kicsit így laposka lett, de így legalább biztosan átsült. 

Mutatós, látványos, finom!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett így laposan is!!! Örülök, hogy nektek is ízlett!! :) Szépen fotóztad. :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki! :) Az ételfotóid is klasszak,én a fotózással mindig bajban vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. Istenien néz ki! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Már én is tervbe vettem. :)))

    VálaszTörlés
  5. Király lett nagyon,imádjuk mi is:)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen mind a 6 lánynak(?) itt előttem - mind a tortára, mind a képekre vonatkozó - dicséretét!
    A képekről igazán nem tehetek, :-) egy gombot megnyomok rajta (valami alapgép, nem'tom milyen adottságokkal - felbontás/pixel? - mit kell nézni rajta és hol?), és elkészül a kép. Persze megpróbálom azt, hogy ne legyen koszos konyharuha, gyerekjáték, cipő... a képben benne :-)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...