2011. november 27.

Barbie Amerikából


Ez az a Barbie-torta, ami szintén nem az lett, mint aminek eredetileg terveztem(-tük). Pedig olyan jók voltak az ötletek - csak sajnos megvalósíthatatlannak ítéltetett. Ha valakinek erre létezik megoldása, írja meg nekem, szívesen fogadom. 

Szóval fűszoknyás Hawaii-Barbie kellett volna, virágfüzérrel a nyakában. Virágfüzér oké, de rövid szoknya?! Egyrészt nem lett volna, ami megtartja, mert lecsúszott volna róla, másrészt nem lett volna mit enni belőle. Ha meg csak ráültetek egy kész tortára egy fűszoknyás-virágfüzérest, megint nem lett volna értelme. Hiába, a Barbie-torta a hosszú szoknyától válik Barbie-tortává!

Barbi, a szülinapos, sűrűn tartózkodik Amerikában, ezért maradtunk ennél az irányvonalnál. Amerikai-zászlós-szerű (ez olyan mint a málna ÍZŰ szörp, az sem málnaSZÖRP) ruhát terveztem, és nem mondom, hogy ezt is egyszerű volt elkészíteni. Mivel ugyanolyanra nem tudtam (már csak eltérő alakjukból - kúp/téglalap - kifolyólag sem) mint az eredeti zászlót, kisebb módosításokat eszközöltem rajta, a főbb sajátosságokat meghagyva. 

Kettő piskótalapot sütöttem, egy 22, és egy 18 cm átmérőjűt, betöltöttem, faragtam,  beleépítettem a befóliázott Barbie-t, (különös hangsúlyt fektetve a hajára - tanultam az előző Barbie-m frizurájának viszontagságaiból!) bevontam krémmel ...


és a kúp formát burkoltam fehér K2-vel. Bevallom hősiesen, nem tudom már hogyan kell  a palást felszínét kiszámítani (erre most kivételesen nem kérek képleteket), ezért "szemre" kinyújtottam egy korongot (aminek az átmérője a kétszerese volt a szoknya magasságának) bevágtam a közepéig, és rákanyarintottam az "alsószoknyára". Majdnem jó is lett. 


A piros csíkok adottak voltak, az államok számát szimbolizáló csillagok helyett pedig a hölgyike évét szimbolizáló darabszámú virág került - legyen már egy kicsit csajos.
Hogy ne kelljen sokáig számolni, azért rákerült a blúzra is az évszám.  :-)


7 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett:) Nem is mutatom meg a lányomnak, mert majd ő is ilyet szeretne. Én meg nem hiszem, hogy vállalkoznék rá:) Nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a megrendelők, egyre furfangosabb ötletekkel keresnek meg téged. Fűszoknyával, el sem tudnám képzelni...
    Nagyon csini lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jópofa! Azt szeretem a tortáidban, hogy mindig van bennük valami egyedi részlet, itt például ez a zászlós megoldás :)

    VálaszTörlés
  4. Remekül felöltöztetted a babát, nagyon ötletesen megoldottad. Tetszik! Azt csodálom, hogy nagyon tisztán dolgozol, semmi maszat , mintha nem is fondantot használnál. Brávó!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Trollanyu! A lánykád biztosan a legszebbnek látná a Te Barbie-dat! Próbáld meg nyugodtan!

    Kedves Petra! Az a baj, hogy én sem tudtam úgy elképzelni, illetve láttam lelki szemeim előtt, csak a technikai megvalósításra nem jött ihlet.

    Kedves Tejszínhab! Örülök, hogy egyedinek látod, arra törekszem mindig minden tortámnál, ha másban nem, legalább egy apró részletben legyen csak az enyém az ötlet.

    Kedves Juci! Nagyon igyekszem, hogy ne legyen semmi maszat, bár így is becsúszik azért a fehér fondanton egy kis csoki. Ebben maximalista vagyok, ne legyen rajta semmi, ami nem odavaló! :-)

    Köszönöm szépen Mindannyiótoknak!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is tetszik nagyon,és én is mindig látok a tortáidba olyan különlegességet!!

    VálaszTörlés
  7. Valahogy eddig kimaradt ez a tortád.Nagyon szuper lett!

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...