2011. december 19.

Fordított banános süti

Piszkénél láttam meg ezt a nagyon guszta sütit (mármint nála nagyon guszta, nálam kevésbé) :-) 
Hiába, gyönyörűek a fotói! Láttam, mások sem bírtak ellenállni neki, és elkészítették. Érdemes!
Hozzávalók: (20x20-as tepsihez)
  • 1 db 175  gr-os joghurt, lecsöpögtetve
  • 7+1 dkg vaj
  • 2 ek. porcukor
  • 14 dkg cukor
  • 1 érettebb és még 3 banán
  • 2 tojás
  • 14 dkg liszt
  • 8 dkg darált dió (én darált mandulából készítettem)
  • 3 szegfűbors frissen porrá törve
  • 1kk. sütőpor
  • 1kk.szódabikarbóna
  • fél citrom leve

2 megjegyzés:

  1. Én is megsütöttem :) De Te csináltad jól, hogy szorosan egymás mellé kerültek a banánok, úgyis az a rész a legjobb :)

    VálaszTörlés
  2. Gusztusos lett, pedig a banános sütik esetében ez nem könnyű. De nálad szép!

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...