2011. december 19.

Rénszarvasos- és egyéb állatfajtás keksz

Rénszarvasos keksz

Az omlós-ropogós finom keksz hozzávalói:
  • 250 g cukor
  • 150 g sütőmargarin
  • 2 tojás
  • 1 teáskanál fahéj (szerintem többet is elbírt volna, sőt más mézeskalács-fűszerkeveréket is)
  • 200 g darált mogyoró (én darált mandulával készítettem)
  • 250 g liszt

Összegyúrtam, egyenletesre nyújtottam (mer különben megég a vékonyabb része), szaggattam, 220 'C-on 10 perc alatt megsütöttem, megettük.
Díszítésre nem is volt lehetőségem, meg minek is, úgyis összerágjuk és megesszük percek alatt.
Egyszóval ez sem lesz már karácsonykor az asztalon  :-)



5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a sütikiszúró, amit használtál! A recept alapján a keksz is kitűnő lehet. Szeretem az ilyen ropogtatni valókat. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek az állatkáid, és biztos finomak is voltak!
    M@rtikám, hol veszel te ilyen kiszúrókat?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Csajok! A karácsonyi kiszúrót Húsvét környékén fedeztem fel az IKEA-ban, és nem hagyhattam ott, mert előző karácsonykor nem kaptam rénszarvast sehol.
    Lehet, hogy most lenne érdemes nyulasat-csibéset beszerezni :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak ezek a formáid! Ha elfogy a sütemény majd megnézed itt!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is ilyen IKEA formáim vannak! Nagyon finom lehet a keksz. :)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...