2012. május 30.

Albatross a kobakomon

Budapesti xtimea barátnémat egy félreértés miatt ismertem meg. Ugyanis másik barátném - aki szintén ugyanazzal a kezdőbetűvel, de más vezetéknévvel él, rosszul adta meg nekem vagy 6 évvel ezelőtt az új mail-címét; lefelejtette róla az évjáratot. Tehát xtimea@mail.hu helyett xtimea00@mail.hu-nak kellett volna lennie. Ezen az apróságon múlott, hogy a vicces photoshop-olt képek nem a tulajdonosánál landoltak. Azért nem túl nagy a gond, mert így legalább xtimea évente párszor eljön hozzánk 1(2) napra, köszönhetően xtimea00-nak.

Ezen a hosszú hétvégén is így történt, xtimea jött 2 napra, és vitt is magával egy szintén építőiparban (magasépítés, de lehet, hogy mély- is, de ez itt nem a reklám helye) dolgozó ex-kolléganőjének, barátnéjának egy kobakot (aki nem ismerné; munkavédelmi sisak) - természetesen tortából elkészítve. Hogy ne legyen túl snassz, egy albatross madarat (kicsit rövid a lába, de az enyém) is állítottunk rá.

Extra alapanyagként marcipánnal burkoltam. Egyébként is kizárólag jó minőségű termékekkel dolgozom, (jelen esetben is trüffelkrémet használtam) hisz' a lényeg az extra design mellett a minőségi belső is - húúú, de nagyképűen hangzott. Egyszóval, örültem, hogy megismerhettem a marcipános bevonást is. Nagyon jó vele dolgozni, nem véletlenül mérik arany-árban, mert a természetes összetevőkön kívül jól alakítható. (Bár az Unidec sem kerül sokkal kevesebbe, de házi készítésű bevonóval most nem mertem kísérletezni).

A visszajelzés alapján tetszett-ízlett az ünnepeltnek, és akiknek jutott belőle.






9 megjegyzés:

  1. Jó a sisak az albatrosszal!

    VálaszTörlés
  2. Az albatrosznak hosszú a lába? Nem is tudtam! :))) Én azt hittem max olyan hosszú, mint amilyen a Te albatroszodnak van! ;)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez irtó jópofa!! Igen, minden bevonónak van előnye: a házi fondant gyorsan megvan, ha nincs idő rendelni, az unidec sima liba, de a legjobb a marcipán! Nekem a legutóbb a menyatortámnál életet mentett, amikor az unidec virágaim összetörtek :)És még látványosabb is lett, mint amit eredetileg terveztem! Alig várom, hogy legközelebb is marcival dolgozzam, bár tényleg nagyon-nagyon drága :(

    VálaszTörlés
  4. Az albatrosznak rövid a lába észre sem vettem.Klassz lett!
    A sztori a félreértés miatt véletlenül lett barátnővel,nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. hát szerintem meg nem hangzott nagyképűnek. vállald csak büszkén, hogy a látvány mellett a belső is tökéletes!
    és a láb-arányokkal sincsen semmi baj, az albatrosznak rövidek a valóságban is ;-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki:)))!! Szerintem belbecs nélkül mit sem ér a külcsín!

    VálaszTörlés
  7. Köszi Lányok, úgy rémlett, rövidebb lábakon él e madár.

    A visszajelzés szerint pedig a belbecs is nagyon ízlett mindenkinek! :-)

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...