2013. január 22.

Kókuszos-ananászos minikuglófok fehércsokis kókuszmázzal

Hozzávalók 6 db (10 cm átmérőjű) vagy 1 db normál méretű formához:

12 dkg vaj
12 dkg porcukor
3 tojás
14 dkg liszt
1 csipet só
1/2 csomag sütőpor
15-20 dkg ananászkonzerv, apró darabokra vágva.

A tojásokat a vajjal és a porcukorral habosra kevertem, majd hozzáadtam - az előzőleg összevegyített - száraz hozzávalókat, majd az ananászt is a végén.
A vajazott-lisztezett formákba töltöttem, 180 fokon 35-40 perc alatt megsütöttem.
Teljesen kihűtöttem, majd bevontam 10 dkg fehércsokiból és 1 dl forralt tejszín keverékéből készült (és szintén hidegre hűtött) öntettel. Kókuszreszelékkel megszórtam.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta és csak elképzelni tudom hogy mennyire finom lehet!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen Mindenkinek! Tényleg finom, és nem szokványos!

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...