2016. június 10.

Blogbeállítás / blogszerkesztés. TUDNÁTOK SEGÍTENI?


Kb. 1 éve nem jártam a blogomban. Ma tettem fel egy új bejegyzést, és meglepődve tapasztaltam, hogy eltűntek a régebbi bejegyzések fotói!! Illetve kevés van csak fent. Egy párat újra töltöttem (ami ugyanott volt az albumban) de ez nem megoldás, hiszen már nem emlékszem ennyi tortára/receptre, ami pár év alatt felkerült ide.

Az albumomból, ahonnan a képeket töltöttem fel a bejegyzésekhez, (Picasa webalbum volt régen a neve) nem töröltem semmit, de időközben az is megváltozott, azt láttam.
Szerintetek mi a probléma?
Köszi a segítséget!

5 megjegyzés:

  1. Úgy látom nem volt sok segítséged, sajnálom ! Már más blogon is találkoztam ezzel a problémával! Érdekes mert most kipróbáltam a fejléc alatti "Csak torták"-ra kattintottam és ott minden fotó ott van! Esetleg onnan mentsd le és tedd a helyére! Bocsi nem vagyok szakember csak próbálkozom:-)) Ne add fel... kár lenne a sok szép tortákért, milyen jó volt csodálni eddig is!

    VálaszTörlés
  2. M&rti! Át kell állni minden blognak https-re, biztonsági google intézkedések miatt. Még nekem se sikerült teljesen, a fotókkal diavetítéssel problémáim vannak. Megszünt az oldalsávban a látogatószámláló, azt se sikerült magyarul újra beállítanom, nem működik, hogy hány látogató van éppen online...Már kb. 2 hete fennáll ez a probléma, de eddig még nem tudtunk egymásnak segíteni blogspotosok. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mariszka!

      A https átállítást nekem kell elvégezni, vagy valami automatikus dolog?

      Ezt találtam még:

      "Ha engedélyezni szeretnéd mások számára, hogy lássák a nyilvános fotóidat, és megtalálhassák őket a különböző keresőmotorokban, kapcsold össze a Google-fiókodat az albumarchívumoddal.

      Privát albumjaid vannak? Csak azok a személyek láthatják őket, akikkel megosztottad.

      Beleegyezem, hogy összekapcsolják az albumarchívumot a listában szereplő Google-fiókommal."

      Szóval, nem tudom, hogy a gyakorlatban ez mit jelent, még nem engedélyeztem az összekapcsolást, mert nem tudom, hogy milyen hátránnyal járhat. Pl. a személyes fotóimat nem szeretném közkinccsé tenni. :-)

      Törlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...