2011. május 21.

Céklás burgonyasaláta

Céklás burgonyasaláta
Ez a csajos, trendi-színű hideg saláta az elmúlt ősz kedvence volt nálam. Minden idénynek meg van a maga növénye, és tényleg akkor érdemes fogyasztani. Még jó, hogy épp akkor is kívánom (nem hülye a szervezetünk, tudja mire van szükségünk) Azért most sem volt rossz, de legközelebb majd csak újra ősszel fogom elővenni. Majdnem el is felejtettem elkészíteni. Még Húsvétra vettem céklát, és valahogy belekerült a krumplik közé. Szerencsére megtaláltam. Megfőztem  héjastól  (sütőben is meg lehet sütni), és főztem hozzá kb. ugyanannyi krumplit is szintén héjában. Tetszés szerint összedaraboltam, majd mehetett rá tejföl-balzsamecet-mustár-hagyma-só-bors keveréke. Variálni is szoktam: tejföl helyett joghurt, balzsamecet helyett sima ecet, tetejére petrezselyem zöldje.

Sültekhez vagy anélkül,  csak magában is nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...