2011. június 6.

FCB-torta

Fiam (5) "apósának" készült ez a torta névnapjára. Tejmentes lett, mivel lánykája tejfehérje-allergiás. Az alapja olajos piskóta lett, a krém pedig citruskrém - saját kútfőből. 2 vaníliás pudingport megfőztem tej helyett vízzel, majd hűtés után hozzákevertem porcukrot, margarint, citromaromát (muszáj intenzívebben ízesíteni, mivel a tejmentes dolgok eléggé íztelenek), színes kandírozott gyümölcsöket (citrom, narancs, dinnyekocka) tettem még bele.  Házi eperlekvárral átkentem, erre házi fondant került, majd egy nem túl nagy kreativitást igénylő, készen vásárolt ostyalap, amit hideg zselével fényeztem. A torta "nyakába" sálat kötöttem, hogy ne legyen csupasz. 

Boldog névnapot, Norbi! 
Hajrá FCB! :-)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett! Nálam legfeljebb csak laktózmentes sütik készültek, azért tej nélkül elég nehéz összehozni a tortát. Ahogy olvasom, ez viszont biztosan nagyon finom is lehetett. Na meg szép is!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű!!! Viva Barca!!!

    VálaszTörlés
  3. Márti,ez a torta tökéletes!

    VálaszTörlés

published Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...